Sanna för fan

Den bittra sanningen om Sanna, fast med en aning retuschering

Skriva

Alltså, jag måste erkänna. jag gillar faktiskt det här med att skriva av mig. Det känns rätt så bekvämt faktiskt. Istället för att samla alla tankar i huvudet kan jag plita ner det på en skärm. Skriva för hand på papper, det är ju nästintill oacceptabelt. ;) Tror faktiskt att det hjälper en att bearbeta allt, på något konstigt sätt. Och att skriva för sig själv, på en lösenordsskyddad blogg, det gåre ju inte när man är en sådan uppmärksamhetssökande dramaqueen som jag.
 
Anyways, här är jag idag efter en timmes lång promenad i det soliga januarivädret. Det var grymt skönt, tills att solen gick ner. Tacka fan för mössa. :)
 
(Ps. Never mind den fula röda pricken mellan ögonen. Ja, det är en finne som jag rivit sönder. Och nej, det är inte hett. Men sådant händer, okej?!)
(Ps 2. Förövrigt tycker jag själv att jag är jävligt söt på bilden, men det är väl inte okej att tycka det heller. Fuck you Jante!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: