Sanna för fan

Den bittra sanningen om Sanna, fast med en aning retuschering

Vad är en bal på slottet?

Det är inte varje dag en byggnad ger en kalla kårar. Det är inte heller ofta samma byggnad får dig att känna så mycket. Mitt slott, underbara, vackra Teleborgs slott ger mig kalla kårar. Samma slott överöser mig med någon typ av känslor. Hela kroppen skälver, händerna darrar, och håret på armarna reser sig. Slottet är snart 100 år gammalt, det innebär också att det bär på en hundraårig historia. 100 år av kärlek, av svek, av lycka och av hat.
Det är ett magiskt slott jag har framför mig. Men magin är något helt annat än den du tänker på. Här händer inga trolleritrick eller itusågade damer. Här är det kärlekens magi. Detta är ett slott som byggdes för kärlekens skull, ett slott som nu lever vidare i kärlekens tecken. Fan va fint det är.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: