Sanna för fan

Den bittra sanningen om Sanna, fast med en aning retuschering

För jävla kass

Ja, jag erkänner, det här med att blogga är inte riktigt min grej. Jag är alldeles för lat. Punkt och slut.

Och det är inte mycket som händer i mitt liv. Bara liperi och liperi. En annan kan ju gråta för mindre. Hua.


Det slog mig nu iaf att det bästa med att ha en blogg är att jag får lov till att ordbajsa hur mycket jag vill. Utan att någon egentligen har mycket att säga till om. Och det bästa med att få ordbajsa hur mycket jag vill är att jag kan skriva vad fan som helst utan att det behöver finnas minsta lilla logik i det hela. Det mina vänner, DET är awesome. Just.


Som sagt tidigare så händer där inte mycket i mitt liv. Lite händer det väl. typ som att jag har slutat röka. Om två timmar har jag varit rökfri i sex dygn, dvs 144 timmar. Det är awesome om något. Och våga inte säga emot mig. Då åker du på däng. Just.

Annars så ligger landet ungefär som vanligt. Jag vill fortfarande ha en man. Gärna en het man. Lång och ståtlig. och snygg. Och smart såklart. Smart är nog bland det viktigaste. Pallar verkligen inte ha en korkad rackare. Någon som man måste leka nån jävla mamma till. Usch fy för fan.

Nej, jag bloggar just nu av en enda anledning. Jag håller på att plugga. och självdisciplinen är på topp. Eller?

See yaaa,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: