Sanna för fan

Den bittra sanningen om Sanna, fast med en aning retuschering

Closing time

Det är dags att stänga 2012 och öppna upp för 2013. Nyårslöften är ett skämt och inget jag någonsin lyckats hålla så därför lovar jag inget till 2013. Däremot vet jag med all säkerhet att 2012 och allt vad det innebär snart kommer vara ett minne blott. Nu kan vi lägga locket på krossade hjärtan, dåliga minnen, blid, svett och tårar. Nu lägger vi det bakom oss och glömmer bort allt det där. Framför oss lägger vi istället nya minnen, massvis med skratt, långa och varma sommarkvällar, kära vänner och helande hjärtan.
2013 är ett år som för mig betyder nystart. Vi tar nya krafter och kör på så att det ryker. Ju fortare 2013 tar slut, desto fortare börjar 2014, och desto fortare närmar sig min examen. Den gillar vi.

Gott nytt år för fan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: